vrijdag 6 juni 2014

Laatste dagen in Prosinev

mijn huis

De laatste week staat in het teken van het presenteren van mijn bevindingen voor de Water Users Organization <<Ob-Umeb>> (hope for water)
Eerdere vrijwilligersprojecten leverde een concreet resultaat op, een deel van een gebouw of een herstelde sport accommodatie. Nu lag dat geheel anders. Met wilde weten hoe aankeek tegen een aantal organisatorische zaken en de mogelijkheden die ik daarbij zag om een beter resultaat binnen de verschillende dorpen mogelijk te maken.

Het gaat dan concreet om:
- Herstellen van vertrouwen en kweken van goodwill binnen de dorpen
- Verbeteren van de communicatie naar de verschillende dorpen toe
- Verbeteren en verstevigen van de eigen organisatie om de toekomstbestendigheid te bevorderen

Voor de organisatie heb ik hiervoor een presentatie gemaakt met al mijn bevindingen en voorstellen.

Geen opmerkingen: